Jóga látás

jóga látás

A hat szemizom rendszeres edzése szinte hihetetlen eredményt produkál: a szemjógával elkerülhetjük a szem kiszáradását, megőrizhetjük éleslátásunkat, de enyhíthetjük a viszketést, vagy az ilyenkor erősödő pollenallergia kellemetlen tüneteit is.

Om 108 Times - Music for Yoga \u0026 Meditation

Néhány gyakorlat javíthatja a rövid- és a távol látást is, igaz, ebben nem minden szakértő ért egyet. Lássuk az öt mozdulatsort! Relaxáció: Mielőtt bármihez hozzákezdünk: üljünk le törökülésben és lazítsunk.

jóga látás

Figyeljünk a légzésünkre. Csukjuk be, majd nyissuk ki a szemünket, azután mozgassuk a szemgolyót fel- és le, balra és jobbra. Ötször ismételjük a gyakorlatot.

jóga látás

Majd szemünk bal alsó sarkától, a jobb felső sarkáig mozgassuk a szemgolyót, azután a jobb alsó sarokból a jóga látás felső sarokba. Ezt is ötször ismételjük. Fókuszálás Fogjunk egy tollat a kezünkbe karnyújtásnyira és koncentráljunk a hegyére.

  • Myopia a szem növekedése miatt
  • Cavinton és látás
  • Látásjavító gyakorlatok – Tudatos regeneráció
  • Látás elleni gyógyszerek kezelésére
  • A művészek jövőképe
  • Jóga szemek és látás
  • Az egyik szem látásának éles romlása

Lassan közelítsük a tollat az orrunkhoz, majd újra vigyük távol, úgy, hogy végig a hegyét nézzük. Ezt öt-tízszer jóga látás.

Kövess minket a Facebookon!

A gyakorlat nem csodaszer, de erősíti az izmokat, és javítja a szem összpontosító képességét, konvergenciáját. Fotó: Profimedia — Red Dot 3.

jóga látás

Pihentetés és felfrissülés Csukjuk be a szemünket. Jó erősen dörzsöljük össze a tenyerünket, majd helyezzük a szemünkre.

Lazítás a szemgyakorlatok előtt Lazítsd el az egész tested és az arcod. Lazítsd el az állad, a jobb orcát és a bal orcát, a szájat, a felső ajkat, az alsó ajkat, az orrot, a jobb és a bal orrcimpát, a jobb szemet, a bal szemet, mindkét szemet együtt, a jobb szemöldököt, a bal szemöldököt, a szemöldökök közötti részt, a homlokot. Az egész arc teljesen ellazult. Érezd, amint a lazulás továbbterjed.

A meleg hatására megindul a keringés és a könnyképződés, mely megakadályozza a szem kiszáradását, pihenteti és fiatalítja a szemet. Háromszor ismételjük a gyakorlatot.

Pislogás Sokszor nem pislogunk eleget, ami a szem kiszáradásához vezet.

Cikkek hasonló témában

A következő gyakorlat segít a szem nedvességének biztosításában és egyben erősíti is a szemizmokat. Csukjuk be a szemünket és szorítsuk össze szemhéjunkat három másodpercre, majd hirtelen nyissuk ki.

jóga látás

Pislogjunk néhányat, majd legalább négyszer ismételjük a gyakorlatot. Vigyázzunk, ne túl erősen szorítsuk össze szemhéjunkat! Soha ne dörzsöljük hosszan és erősen a szemünket, mert sérülést okozhatunk, inkább végezzük többször a fenti gyakorlatot. A puffadt szem orvoslása Alvás közben nem pislogunk, ami a szem túlzott folyadék-visszatartásához, felpuffadáshoz vezethet.

Post navigation

Ha erőteljesen pislogunk harminc másodpercen keresztül, így a folyadéktól megszabadul a szemünk és megszűnhet a látás abból, ami elveszhet és egyben tisztul is a szem. A pislogás a fáradt szemnek is jót tesz.

Guru első látásra, II. Lazítják a szemet és javítják a látást Kezdő tanfolyam 98 Best látás, hallás images in Egészség, Természetgyógyászat, Gyógynövények Látásjavító gyakorlatok Sivánanda jógatradíció - Jóga-sziget Jóga a látáshoz. Guru első látásra Ha romlik a szemed, próbáld ki! A Norbekov-féle szemtorna bármilyen életkorban jól alkalmazható. Ha érzed, hogy jóga a látáshoz kezd a szemed, csináld ezeket az egyszerű szemtornáztató gyakorlatokat!

Végezzük a gyakorlatokat reggelenként és nem csak frissebbnek fogjuk érezni magunkat, hanem könnyebben is ébredünk. Ha a gyakorlatok közben bármilyen kellemetlenséget tapasztalunk, azonnal hagyjuk abba a gyakorlatot!

Hasznoscikkek